Fortsätt till huvudinnehåll

Kan jag få ringa hem?

Vill ni känna er mer främmande än vanligt i den här världen:
titta på bloggerskans Kissies ansiktslyft på Aftonbladet tv!
Mer hypometaego blir det inte.
Man ÄGER sig själv.Man ÄGER sina signaler. Sitt varumärke.
Man ÄGER.
ÄGER.
ÄGER.
ÄGER.
När man ÄGER.
Annars ÄGER man ingenting.
Jag ÄGER Nada, som man sa på åttiotalet.
Och jag ger blanka fan i det nu. Orkar inte.
Orkar inte förstå hur man vill PAYA för att se ut som om man råkat ut för en genetisk mutation i fejan.

Kommentarer

  1. hej, suverän blogg

    micke b

    SvaraRadera
  2. Nä du, det förstår inte jag heller. Verkligen inte. Det syns ju på alla opererade att de är opererade och det ser bara obehagligt ut. Det är så märkligt med alla dessa strävanden efter att göra människor till maskiner. Allt organiskt, levande, bångstyrigt ska bort. Det ska massproduceras, strömlinjeformas, effektiviseras och kontrolleras. Snart är vi robotar, så är det bara. Revolution nu! Och sen går man och rakar benen, suck.
    Du har fått en beautiful award av mig, 3,5 stycken tom.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Skulle vilja ta henne i en stor varm famn, bjuda på några hembakta bullar och säga att: du duger, precis som du är flicka lilla. Är inte säker på att hon skulle uppskatta det däremot.

    SvaraRadera
  4. Micke B, tack och välkommen! really: välkommen hit!
    Tinnitus, ja, jag ville helst inte skriva det men man har ju blivit en hejare med åren på att spåra avvikelse på udda och förstorede exkrementer ...
    Men jag hajar inte, frågade sonen om killar vill ha såna tjejer nu för tiden, han sa: men för fan: titta inte på det där, media får fan börja ta lite ansvar!Med andra ord borde hon vara väldigt ensam, ja inte bara själsligt alltså, men närmare, och vem är inte det, men int springer man ålägger sig för kniven för det, för nummer 1: saknas cash, nummer 2) vuxit ifrån.
    Ja, jag tittar på mina ben, min armhåla och det där andra stället och tänker: fan nu MÅSTE du raka dig ... likväl. Kroppen som kontrollverktyg ... vad säger det om denr eella makten. Man bor i sig, och lever sällan utanför mer än ett par dec.

    Kaffepulver, ja det värsta är ju att hon inte skulle bry sig, de tror inte att det är vad saken handlar om. Men man vet aldrig: Försök!

    SvaraRadera
  5. Sjukt, det är ju inte ens snyggt. Herregud vilken kroppsuppfattning, sorgligt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Problemskapande?

Jag i alla fall bekymrar mig mer över vad flippflopp- soldaters genusskapande bidrar till än vad burkadamers dito gör: