Fortsätt till huvudinnehåll

Bilder av en brudmagnets uppgång och fall ..., eller: första manliga "horan" inför skranket


En queer sanningens apostel 

Orädd världsnomad som blixtsnabbt slår till , och beemas till random girls enkelsäng 
Zen och konsten för en Cool cosmopolit att förändra världen 
Lågrekvent duschande Hermelin med katt
Känsligt geni för stort för petitesser som att ta hand om sig själv

Gänglig åtgågngen Don Quijote slåss mot onda världskonspirationer
meddelst två vapendragare i form av poshy hyggloalibi och excentrisk Sancho Panza.

Kommentarer

  1. Nu borde jag skriva något smart och genomtänkt men eftersom det är dag och jag fortfarande är på min mentala startbana så får jag ta något ytligt så länge:
    Vad fan har människan på sig på bilden med katten?
    Återkommer!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en rosa skulle vilja säga kravatt, men kravatt trots att ordet verkligen är sjukt underligt är något helt annat. - En rosa kavaj ... eller?

    SvaraRadera
  3. Catharina: varför kommer jag inte in till din blogg, när jag såg dig här nu - som Catharina - fick jag värsta ruset i halsgropen: wow: hon har börjat ... Inte?

    SvaraRadera
  4. Helena Palena! Välkommen och TAck för komplimangen. Jag måste då säga, trots att det numer är fult att vara kvinna o säga det: Assange var "speciell" och magnetisk ...

    SvaraRadera
  5. Jag har samma gamla blogg som jag skriver i ungefär en gång om året. http://catcan.blogg.se/
    Kanske kommer jag igång igen. Eller inte.

    Angående Assange så kan jag inte hjälpa det men "oddballs" kan vara ganska sexigt.

    SvaraRadera
  6. nej jag gillar inte Assange
    ful och snuskig
    smaken är ju som ..... men håller ni inte med?

    SvaraRadera
  7. Jepp ... håller med, jag gillar heller aldrig såna där hybrissnubbar - go bananas direct - men att han är sensuell emellanåt måste jag tycka, och snygg, kroppsrörelserna är onekligen hypotona och slängiga.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Problemskapande?

Jag i alla fall bekymrar mig mer över vad flippflopp- soldaters genusskapande bidrar till än vad burkadamers dito gör: