Fortsätt till huvudinnehåll

Ännu ett mur-ras

Första gången som jag skulle ladda ner en låt
tog det väl en timme ungefär:
bandbredd 0,5.
Nu tar 1.5 h, 30 avsnitt, ca 15 min.
Första gången jag överhuvudtaget surfade var på en kurs,
en DATAkurs. Man kunde söka på universitetens servrar.
Jag sökte på autism.
Mycket fascinerande alltså. Redan då.
Otänkbart. Fortfarande otänkbart.

Nu ser jag att DAVID BORDWELL har en blogg/ en hemsida,
MED kommentarsfunktion.
Alltså,
i praktiken,
kan jag,
ställa
mina frågor
DIREKT
till honom.

Det är underligt stort.
Han kanske inte svarar, och jag kommer sannolikt inte fråga, men ändå...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Problemskapande?

Jag i alla fall bekymrar mig mer över vad flippflopp- soldaters genusskapande bidrar till än vad burkadamers dito gör: